آیا بیماران مبتلا به کراتینین 8.6 می توانند بدون دیالیز زندگی کنند

چهار شنبه 25 مرداد 1396
ن : lafee

آیا بیماران مبتلا به کراتینین 8.6 می توانند بدون دیالیز زندگی کنند

در واقع، سطح کراتینین بالا یک نشانه مشترک از نارسایی کلیه است، که باعث می شود بیماران مبتلا به ناراحتی در بدن. علاوه بر این، دیالیز درمان معمولی است که برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد. در حالی که به دلایل مختلف، بیماران مشتاق میدانند می توانند بیماران مبتلا به کراتینین 8.6 بدون دیالیز زنده بمانند.

این که آیا بیماران مبتلا به کراتینین 8.6 بدون دیالیز زنده ماندند، به طور عمده بستگی به وضعیت بیماری شما دارد. اگر هنوز دیالیز را نداشته اید، باید اقدامات فوری برای جلوگیری از آسیب بیشتر برای جلوگیری از دیالیز انجام دهید. اگر دیالیز دارید، باید آنچه را که لازم دارید انجام دهید این است که کیفیت زندگی خود را با بهبود عملکرد کلیه بهبود دهید. شما همچنین می توانید وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. دکتر کلیه وضعیت بیماری شما را با دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و سپس یک برنامه درمان بر اساس وضعیت بیماری شما ایجاد می شود.

دلیل آن که بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند این است که عملکرد کلیه کاهش می یابد، در نتیجه، زباله ها و سموم هایی که باید خارج از بدن دفع شوند، مستعد ابتلا به خون هستند. به سادگی کاهش سطح کراتینین بالا نمی تواند مشکل را حل کند، شما نیاز به توجه خاص به تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ، یک سری از درمان های طبیعی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه مورد استفاده قرار گرفته است.

اول از همه، به عنوان بسیاری از سموم در خون شما ایجاد شده است و رسوب سموم و مواد زائد نه تنها موجب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، بیماران نیاز به توجه ویژه ای به تعمیر کلیه بیمار دارند.

پس از آن، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان بخار، درمان کپپپپپشن، طب سوزنی برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی و اساسا مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این درمان ها، افزایش سطح کراتینین به طور طبیعی با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد.

آیا شما از سطح کراتینین بالا رنج می برید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ اگر چنین است لطفا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/224.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بیماران مبتلا به کراتینین 8, 6 می توانند بدون دیالیز زندگی کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.